%1in altındaysa gerçekten reklam yerleşiminizde bir sorun var demektir. Bende 1 adet sitemde bir türlü %3ü geçemiyorum (tıklanma oranında), bu konuda ücretli/ücretsiz yardım edebilecek kendine güvenen birinin tavsiyelerine açık olabilirim.
Benim sitemin de %3 'e ulaşması veya yaklaşması için Cenk'in de söylediği gibi ücretli/ücretsiz yardımlara ben de açığım.