Ne bani neden bahsediyosunuz siz arkadaslar yardim amaçlı konu açılmıs siz neler diyosunuz bende merak ediyorum bu konuyu dünde kendim açtım ve 45 puan topladım ve ödülü gönderceklerini söylediler sitede 200*20 kisilik kazananlar listesi var bunlarin hiç biri çıkıpta sikayet etmiyormu peki
o listenin gercek oldugunu nerden biliyorsun