Ne bani neden bahsediyosunuz siz arkadaslar yardim amaçlı konu açılmıs siz neler diyosunuz bende merak ediyorum bu konuyu dünde kendim açtım ve 45 puan topladım ve ödülü gönderceklerini söylediler sitede 200*20 kisilik kazananlar listesi var bunlarin hiç biri çıkıpta sikayet etmiyormu peki
E hocam ödülü göndereceklerini söylemişler, gönderdiler mi? Neyin savunmasındasın anlayamadım.
İstersen ben sana 1.000.000 kişilik kazanan liste sayfası atayım. Orda hediye alanları hesapladım, her biri iphone alsa ki playstation falanda var. fiyatlarını hesapladım en az 400.000 TL yani eski parayla 400 milyarlık dağıtım yaptıklarını gösteriyor.
Bilip bilmeden insanları bu tür yalancı sitelere yönlendirmeyin. Sizce adamlar hit uğruna 400 milyarlık ödül dağıtırlar mı?
Senin gibi bilgisiz insanları kandırıp hit topluyorlar.