hocam hayırlı olsun. takip etmistim bu domaini gecen hafta.

size kalmasına sevindim. hayırlı olsun.

ben domani almıs olsaydım satmayı dusunmuyordum.TR deki havaalanlarını tanıtacak, onlarla alakalı haberleri verecek, bir bölümünede forum kurmayı dusunuyordum.

TR de havacılık ile ilgili kaynak bulmak zor.

Havalimanları nerelerde? nasıl ulasılır? havaalanlarının tekink özellikleri, calısanlar vs gibi kapsamlı bir seyler planlamıstım.

hani bu tür bi seyle degerlendirebilirsiniz.

iyi günlerde kullanın domaini