Merhabalar. Jquery de animate fonksiyonu ile bir menü yaptım. üzerine geldiğinizde 10 pixel sağa gidiyor. imleci üzerinden çekince tekrar yerine... Sorun şu ki imleci menü üzerinde sallayınca menü de ileri geri şapşallaşıyor
Daha estetik görünmesi için önerisi olan var mı ?
Bir de hide edip fadeIn yaptığım divlerdeki yazı tipleri internet explorer da yok oluyor. Bu sorunla karşılaşanlar, önerilerini aktarırlarsa ayrıca sevinirim
Teşekkürler.