Hocam şimdi girdim hesaba, doğrulama maili gelmemiş, screen çekip koyabilirim

Ben sadece, 2 saat önce başvuru yaptığım maili gösterdim sizlere.
yok ben size ıspatlayın demedim hocam

istersen 2 dk da onaylat acaba boşa mı seviniyorsun diye uyarayım dedim.