CaLienTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şimdi girdim hesaba, doğrulama maili gelmemiş, screen çekip koyabilirim Ben sadece, 2 saat önce başvuru yaptığım maili gösterdim sizlere.
yok ben size ıspatlayın demedim hocam istersen 2 dk da onaylat acaba boşa mı seviniyorsun diye uyarayım dedim.