Alper bence biraz daha biriktir kardeşim.3.5k tl'ye alacağın araba seni yarı yolda bırakır.
Düşüncen için sağol. Az çok sanayiciyiz. Motorunu kaçağını muçağını biliyoruz. Şahsen motorcu kaportacı çevremde var. Onlar genelde 1K ya araba alıp toplayıp satarlar bende 3.5Kya öle haşat olmayan bir temiz araba arayayım dedim. Aldığım araç
uzun soluklu kalmayacak.