15 gün kadar önce bankaya gidip kredi kartı borcumu sordum ve 150 tl dedi yatırdım hepsini ama dün bi mail geldi 135 tl kredi kartı borcun var diye.hesabıma girip bakayım dedim ama uzun zamandır girmemiştim unuttum şifreyi bi an ve hesabı bloke ettik yukarıda yazanları bugün bende yaşadım.ne biçim işdir bu anlamadım ki buna harcayacagım zamanda maraşa gidip kartı çıkarttırdıgım şubeden bizzat degiştirirdim herhalde.altıüstü bi şifre degiştiricez oyalıyor da oyalıyorlar üstelik sonuç yok ortada.