Evet onu ben de fark ettim dün.O dosyayı sildikten sonra sadece şablonları düzenlemede sorun yaşadım.Üyelerin etkileneceği bir sorun fark etmedim ben.Benim fark etmediğim bu dosyanın silinmesinden etkilenecek başka bir bölüm var mı?Eğer yoksa şablon düzenlerken prototype'ı ftp'ye atıp işim bitince yeniden silmeyi düşünüyorum.Biliyorum çok ilkel

Ama jquery'den pek anlamıyorum hazır kodları kullanıyorum.Dediğiniz dökümanları araştırdım ancak anlayamadım.