En azından noterden..vs onaylatıp bunların telif hakkını alabilirmiyiz ve sonrasında neler yapabiliriz en cok ogrenmek istedigim konu bu hocam. Yoksa haklısınız, orjinal ürün cıkmadan cakmasını yapanlar var.
Hocam konuyu farklı bir yöne çekip uzatmak istemem fakat filmlerde uluslararası telif hakkı ile korunuyor ama sonucu görüyorsun, niye filmi çekenler ceza almıyor çünkü mahkeme uzayacağı için kimse uğraşmak istemiyor. Size başarılar dilerim keşke bilgim olsa da yardımcı olabilsem.