bytoprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sizinle acı bir ticaretimiz oldu çalışmayı uygun görmüyorum..

Teşekkürler.
Pm göndermiştim. Lütfen olumlu, olsumsuz geri dönerseniz sevinirim.