Pasaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaa bu yabancılarda her icatlarını garajlarda yapıyorlar. Ne iş anlamadım
Bizim evlerimizin garajı yok ya ondan biz geliştiremiyoruz kendimizi