şuan bende bir problem yok. ping ms oranları 50 lerde seyrediyor. Sanırım bölge bölge yine ttnet problemi yada yurt dışı çıkışlarında problem var.

Son 2 aydır netdirekt bu hat problemleriyle zaten bezdirdi.