SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her türlü gider kardeşim. Bir arkadaşımın var hatta 3.5k bile almadı. Dizel çokta iyi. Araçtaki Süspansiyon zaten başlı başına insanı aşka getiriyor. Araştırmanı öneririm.
Valla hocam baktım arastırdım yakıt konusu şahaneymiş gercektende.