bu fiyata çok temiz renault12 alabilirsin konfor çok bekleme 1.4 motor var tüplü olursa çok ekonomik bir araç uzun yıllar binersin yedek parça sorunu yaşamazsın.Suzuki Maruti de güzel araç ancak Westen Hauss sistemi yok frene basıyosun 1 km ötede duruyorsun .Samaralarda tercih nedeni olabilir.O fiyata alabileceğiniz araçlar bunlar.O fiyata Kuş serisi almak sanayiciye yoldaş olmak gibi.

efgar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu araca 4 kişi binsen rampadan cıkamazsın
bu arabayı Türkiye ye getiren adam heralde düşünmüştür bunu.Kullanan arkadaşlarım var yokuş sorunu yok tek sorun freni ve 100 km hız üstü zor gibi gözüküyor.