jQuery'yi MyBB içerisinde standart kullanımına uyarak kullanmaya çalışırsan, MyBB'nin ana JavaScript kütüphanesi olan Prototype ile çakışma yaşarsın. jQuery'nin diğer JavaScript kütüphaneleri ile çakışmadan kullanılabilinmesi için ufak bir dökümantasyonu var. Araştırmanı tavsiye ederim.
İyi çalışmalar...