Sanırsam bunlar Hosting işi yapmıyorlar Ömer neyse bir yazı yazdım diye bu kadar celalleneceğinizi bilseydim yazmazdım.
Konu sahibide yazmış konu içinde alem yapmayınız diye.Neyse bu konu için son postumdur uzatmayada gerek yok maxi geyik olmuş bitmiş
Sizin piskolojinizi iyi anlıyorum nasıl olsa şuandan itibaren müşteriniz ciddilik istersiniz olmasanızda