AXSOY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beni kastediyorsan eğer sacmalıyorsun biraz ben adama teklif vermedim konu yada özel mesaj ile kim aldı kim sattı umrumda da değil.
Ben ortada isim yada Nick kullanmadım Kazım Bey farkındamısınız bilmiyorum üstünüze alındıysanız orasınıda bilemem.

Neyse uzatmaya gerek yok sanırsam konu sahibi kişi anlaşmaya varmış hayırlı olsun her iki taraf içinde diyelim.

İyi forumlar.