Bu kampanyanın nedeni hizmetimize gerçekten çok güvenmemiz ve bunu insanların test edebilmesini istememiz. 1TL ücret isteme nedenimiz ise bazı kişiler deneme ücretsiz şeklinde söyleyince sırf ücretsiz olduğu için bile vds talebinde bulunuyor. Bu nedenle 1TL gibi bir ücret koyduk.
İmkansız gibi gözüküyor. Ancak cpanel bir gün bize lisansı 50kr'a verirse bizde öyle satarız
vovv güzel hizmet hayırlı satışlar hocam...