y4kup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gel abi sen elini ver gezelim biz

istedigin teklifinde bi usulu olur ya buLursan haber et :P
Nedir bu saçmalıklar ? r10 artık herkesi alıyor galiba.

vps alacak olan benim, parayı verecek olanda benim.

fiyatı uyan yazar uymayan yazmaz bu kadar kişi fiyat veriyorsa ozaman sizin düşüncelerinizde bir art niyet vardır.

ilk msjda sustum birşey yazmayım dedim ama sizin gibi insanlar herzaman polimik yaratırlar.

bu arada firma yetkilileri ; cpanelden hadi vazgeçtim şimdi teklifleriniz ne olacak ?

konumada saçma sapan polimikler ve yorumlar istemiyorum.