Merhaba arkadaşlar aşağıda linkini verdiğim jquery uygulamasını kendi sitemde header içine yerleştirince site bozuluyor.Arka plan yok uluyor ve forum kategorileri de açılıp kapanmaya başlıyor.Açık kalan bir kod mu var acaba dedim ancak bulamadım.Yardımcı olursanız sevineceğim.Teşekkürler şimdiden.

(Localhost)


Demo | Kaynak kodları