hocam 3 lü txt herzaman en iyisi bence.
örnek darkorbit banneri istanbul bilisim banneri vs. bunlar paso insanı sinir eder ama texte mesela 3 siteden 2 si az verir biri çok verir en azından çok verene tıklatma şansı da var bence txt daha iyi ama görsel de olacak