AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
150 Türk Lirası...

<K.D> "ya bu arada neden parasız zamanımda hep eski domainlerim satışa çıkıyor... neden ben almaya çalışıyorum.. eskiye bir özlem midir bu?" </K.D.>
sattığından ucuza alabilme ihtimalidir belki

hayırlı satışlar güzel domainm