ben Xrumer gibi derken birebir aynı işlevi gören bir proğram demedim biliyorum elbette XRumer proğramı 10 katı ücret alırlar. ama benim amacım şuan r10 forumlarında 1K backlink işleri yapanlar gibi bir proğram yazdırmak onada 10K para istemezler herhalde.
kısaca demek istediğim benim burada. 1K backlink yapılan işler gibi bir proğram yazdırmak ve bu proğram'ın hangi adımları takip ederek bu işlemleri yaptığıdır. proğramın çalışması icin hangi özelliklere veya hangi adımları yaparak işleve sokabiliriz.

satın alalım diyen arkadaşlara şöyle bişey diyebilirim. almasına alırız o problem değil ama her yıl kullanım ücreti istiyorlar 100 $ + db genişleyince yine extra ücret istiyorlar. bazı extra şeyler icinde yine ücret cıkartıyorlar. yani sürekli para isteyip duruyor adam ben görüştüm. proğramı satana kadar herşey sattıkdan sonra bi ömür ona mahkummuş gibi onu besliyeceğiz