tekrar selamlar.
bir arkadaş 3-5 kişi toplanıp alalım demiş ancak diğer arkadaşımızda tr deki hatların xrumerı desteklemeyeceğini server almak gerektiğini şöylemiş.
10 kişi girsek farzımisal adam başı 55$ düşer (linklere para vereceğimize program sahibi oluruz)
Server seçeneği almanyada 15€ ya 1gb ramli 100mbit havuz cıkışlı vps ler var onlar iş görür rahatlıkla söyliyebilirim düşün ben varım bu işte.
+55$ benden