proğram satın alınmaz ya ben sordum adamlar satıyor proğramı ondan sonra extra ücretler isteyip duruyor. o daha masraflı yani

işlevlerini ve mantığını anlayabilirsem tüm işlemlerin yazdırmaya başlıyacağım.