jackal'ın dedikleri harfiyen doğru olmakla beraber şunları ekliyeyim; ilk olarak yorumu okudum ve, "klonlama dalga aracı nedir yahu?" dedim kendi kendime, Photoshop'u türkçe kullanmayı bırakın bence

eklemek gerekirse, üst yorumda oldugu gibi tripod(ayak) yardımı ile fotoğraf makinanızı sabitleyin (aynı estantane/diyafram/iso) ve yaratmak istediginiz karelerin fotoğrafları cekin daha sonra photoshopda aynı çalışma penceresi içine tüm kareleri atın, ve layer'da göstermek istediginiz 'kısmı' secin, ctrl+shift+ı ile secimi ters cevirip silin, diğer fotoğraflar içinde aynısını uygulayın ve olay bitti

Kan içinse bi brush yeticektir =)