ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kullanmaya başladım bakalım, 8 k + forumda..
Hayırlı olsun hocam,sizinki satış ortaklıgı değil yalnız getirilen üye başı ödeme sistemi,yanlış yere yazmışsınız

Uzun soluklu ve bol kazançlı bir beraberlik olmasını temenni ederim.

Saygılar