gotRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar.ama çok fazla format ve lokasyon değişimi yaptığım için bunları bana öğretebilecek veya yol gösterecek arkadaşda arıyorum.
bu gun 2. defa nginx i oneriyorum;

hocam benim de o sekilde performans sorunum vardi, ubuntu kurup uzerine nginx, php-fastcgi ve webmin panel kurarak sistemin cok hizli calismasini sagladim. hem sayfa acilma hizi yuksek, hem de ram kullanimi cok az. sana da nginx tavsiye ederim.