merhaba arkadaşlar 2007 yılında adsenseye başvurdum kabul edildi. geçen aya kadar adsense hesabımı kullandım eve pin kodu felan geldi pin girdim. bir kerede 105 dolar para aldım.
benim sorum şu sitemin ders çalışmamdan dolayı parasını yatırmadım ve askıya alındı. adsense hesabımın içerisinde 50 dolar para var. kullanmazsam birşey olur mu adsense hesabıma
Parana herhangi birşey olmaz kardeşim. Dilersen bu konuda yardımcı olabilirim.
https://www.r10.net/1064815648-post1.html