Konu
Saadet Partisi
01-10-2010, 20:19:29
#24
WebMan
Üyeliği durduruldu
dynasty adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
parti kapandı 0 TL para etmez artık.
Günün yorumu bu