turank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aldığınız kişi saadet partisi ile irtibata geçmeden siz devretmiş olamaz.
tahminim odur ki, o da oraya satamadığı için elden çıkarmak istedi.
bence almak hatadır, ederi yoktur.
Katılıyorum arkadaşa bende.