merhaba arkadaşlar bir sorum olacak;
3 gün önce host firmam içinde bulundugum sunuuyu başka bir sunucuya taşıma yaptı fakat o sunucu kaldıramadıgı için eski sunucuya tekrar aldı ve benim 20 gün önceki yedegimi yuklemiş bugun bir girdim tüm yeni verilerim ve belgelerim yok ta 20 gün öncekiler. burada kim haksız onların taşımadan önce yedek alması gerekmiyormuydu?
firma webarısı
host.net.tr