Merhabalar,

Bilindiği gibi Google Adsense Türkiye'ye biraz katı davranıyordu. Tr sitelerden alınan verimler çok düşüktü. Ama gördüğüm kadarıyla belli bariz bi artış söz konusu oldu, tıklama başı kazançlar arttı. Sizce Google bilinçli mi yapıyor tüm bunları ?


++++


https://www.r10.net/google-optimizasy...sik-nokta.html

Buradaki yazımda verdiğim birlik, beraberlik mesajı sadece webmasterlar için değil şirketler içinde olmalı Türkiye'de bu sektör çok değişmeli.. Para kazanma hırsı bir adım geride olmalı..Herkes işini layıkıyla yaparsa, herkes kazanır..


Oranlar neden düşüktü ?

Başlıca ele alacak olursak

- Sahte kartlarla alınan adwords kuponları.
- Kopya içerikli sitelerde yayınlanan adsense reklamları.
- Google Adsense kurallarının ihlal edilmesi ( Çok yüksek bi oran biliyosunuz )
- Bilinçsiz kullanıcı
- Türkiye'de ki diğer reklam şirketlerinin çok çok düşük oranlar vermesi.