Paylasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani co-location içinde sermaye gerek en azından genelleme yaparsak zaten çoğu kişide bu sermaye yok. Bu yüzden bu kişi ve kurumlar yurt dışına yöneliyor.

ama bu tür netdirekt kesintileri vs. gibi nedenlerden dolayı insanın ufakta olsa bir makina toplayıp size gönderesi geliyor
https://www.r10.net/datacenter/666976...al-destek.html

Parayıda biz veriyoruz zaten Semaye olmasına gerek yok hizmet almayı isteyen ticari amaçla hosting veren biri olsa yeterli