Zirvehosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiyede trafik sorunu kalksa bütün herkes Türkiye'ye geçerde nedense bizim Türk'ler trafik derdine çare aramıyor sadece ayda 1 lira internet reklamını yapmak için uğraşıyolar eee sonra ne oluyo? Bağlantılar kesiliyo arıyosun sorun ne? Bulunduğunuz bölgede alt yapı çalışması vardır 5 saat içinde sorun düzelecektir. Ben hergün 5 saat kesinti olsun diyemi para ödüyorum yoksa, internetim kesilmesin rahat rahat dolaşayım diyemi kararsız kaldım açıkçası
Sana aynen katılıyorum ttnet hergün reklam yapıyor ama alt yapıda gram değişme yok !!!