Bana verdiğin 3 tane ip vardı vps için. Çalışmadığını defalarca belirtmiştim. Saat 6 da kontrol ediyorum demişsin msn den. Ama hala çalışmıyor. mac id si, subnet mask i, default gatway i düzgün bir şekilde tanımlandı. Hala bağlanmıyor. 4 gün oldu vps kullanamadım.
sizden az önce msnden şifreyi alıp uzak masaüstüyle erişip sorunu tespit ettim
vmware'de vps açarken network mode "nat" seçilmiş. "bridged" seçerek bundan sonra hatasız faal hale getirebilirsiniz.
msnden yanıt alamadığınızda telefonla ulaşmanızı rica ederim.
beklettiğim için de ayrıca özür dilerim.