Mstyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arabamdan ininceye kadar hergün bende olduğu için.. :d :d şaka şaka... bugün öğlen 2-3 gibi (hatta bu sabah bile gördüm )
en son ne zaman ağladın? ve neden?
gözüme toz kaçtığı için 2 hafta önce


En son ne zaman kendine sövdün ve niye