Konu
::::En Son Ne Zaman ???::::
30-09-2010, 22:53:58
#217
Mstyy
arabamdan ininceye kadar
hergün bende olduğu için.. :d :d şaka şaka... bugün öğlen 2-3 gibi (hatta bu sabah bile gördüm
)
en son ne zaman ağladın? ve neden?