TRaKe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocanın bugün dersi yokmuş okulda değildi

zaten vazgeçtim.şuan gitara gidiyorum.az buçuk çalmayı öğreniyim o zaman söylerim inş.
hacı niye vazgeçiyosun,vazgeçme katıl her zaman ayağına gelmez böyle fırsatlar,kendine güven yahu biraz