merhabalar arkadaşlar. deniz bank hasabımdan eft geçicem yeni eft yi tıklıyorum
yetkiniz yok kayıt için tıklayın diyo kimlik seri no girin diyo giriyorum geçersiz diyo napmalıyım sizce