Ben resim reklamdan verim alamıyorum. Tıklama başı çok az veriyor. Bence Hamallık yani. Ancak buna en iyi cevabı kendiniz verirsiniz. bir süre ölçmeniz lazım. Ben sadece metin kullanıyorum.