Benim kişisel görüşüm ama bunun doğru olduğunu düşünüyorum. Siteyi açtığınız gibi google reklamı koymayın. Muhtemelen seninkide öyle oldu.
Peki site hitlendikten sonra koysam bir tehlike arz edermiyim. Çünkü forumlarda görüyorum adsenseden sorun ödeme ve uzun yıllar kullanan var legal biçimde. Artık bende öyle kullanmak istiyorum.