Şimdi burda sıkıntı olan taraf nedir? Üst kısımda haber videosunu izlemek için tıklayın yazısımı yoksa altında çerçeve içerisinde kullanan reklammı. Çerçeve içerisinde ki reklamın bir sakıncası yok bildiğim kadarıyla?

Bu konuyu açarmısınız biraz