Dil dosyasının indirilebileceği sayfanın bağlantısını vermişim, eklenti olarak yüklenebileceğini de söylemişim, daha ne lazım ki?

Subscribe2'yu mu anlatmam gerekiyor? yoksa eklenti kurmayı mı?

Oturmuşum o kadar çeviri yapmışım, kolayca kullan diye eklentiye dönüştürmüşüm. Bir de tantana -rep bilmem ne.

Boşa dememişler iyilik yap denize at diye.