Dil dosyasının indirilebileceği sayfanın bağlantısını vermişim, eklenti olarak yüklenebileceğini de söylemişim, daha ne lazım ki?
Subscribe2'yu mu anlatmam gerekiyor? yoksa eklenti kurmayı mı?
Oturmuşum o kadar çeviri yapmışım, kolayca kullan diye eklentiye dönüştürmüşüm. Bir de tantana -rep bilmem ne.
Boşa dememişler iyilik yap denize at diye.