kişi referans yapmak için fedakarlık yapmış çokmu gördünüz bunu yani ?
Fedakarlık yeri bu bölüm değildir sayın Mecay..Bakın konuyu açan kişinin bu böümde konuyu açması lazım.Her şeyi kuralına göre yaparsak hepimiz açısından daha elverişli ve çalışma potansiyeli yüksek bir ortam olmuş olur
https://www.r10.net/tasarim-logo-template/
İyi çalışmalar dilerim.