Yorum yapanların yorumlarına lafım yok mantıklı olan zaten alt yönünde yorum bildirmekti bu maça ama maçın gollerine ve dakikalarına bakarsak bu maçın üst bitmesi hiçte uzak ihtimal değildi tabi izlemedim sadece gece takip ediyordum nolmuş falan diye daha 35-40. dk arası maç 1-1 di.Herhalde sonra oyun kitlendi.Hatta bu maça üst oynayıp maçı takip eden biri gayet keyiflidir o an 20 küsürde 1-0 oldu 30 küsürde 1-1 oldu ohh 3. golde gelir mutlaka deyip 80. dk ya kadar rahat takip etmiştir son 10 dk stres yapmıştır ancak

yinede geçmiş olsun tabi.