Konu
Tek Maç Ajax - Milan
29-09-2010, 08:12:07
#29
AfMeSu
üzülmeyin eşek herife... kendi haketti... "abi tek maça 7.500 bascam" diyordu. korkmuş 750 basmış. yatsın kalksın 7.500 basmadığına dua etsin. bir daha böyle bir hata yapmayacağını ümit ediyorum Bilal senin...