Merhaba arkadaşlar. Aynı seslichat lerdeki gibi vbulletinden de mac adres banlama imkanımız var mı ? ip ban veya cokie ban bir işe yaramıyor. Piskopatın biri dadandı uzaklaştıramıyoruz