Burada cevap yazmak istemiyorsanız msnde nasıl cevap yazacaksınız Msn de değil varsa bir cevabınız burada paylaşın...

Benim yaptığım sitemin temasını kullanan kişiyle msnde ne konuşacağım.Hadi size iyi satışlar.Bu arada benim sitemin teması olsun veya başka birisinin temasını kullanmanız bile ayrı bir emek hırsızlığıdır.